b
b.b. köpeğime ilk giydirişimde kendisine büyük gelmesine rağmen iki düğmesinin de koptuğunu fark ettim. kalınlığı, kumaşı çok tatlı olsa da hemen kopması üzücü oldu :(
D
Demet Bayraktar Kalite güzel ancak beden çok büyük . Ölçerek aldığım halde Özellikle göğüs çok büyük geldi. , iade ediyorum. Beden kartelası hiç tutmuyor.
B
BETÜL BİLİR DİDİN Bedenden kaynaklı düşük verdim kalite güzel ama diğer ürünle aynı beden almama rağmen bu baya büyük geldi koltuk altı çok geniş kendim yaptırmak zorunda kaldım.
Alacaklar için mutlaka bedeni küçük alması gerek onun dışında kumaş ve kalite güzel hızlı kargolandı.
s
sonay sınağ Ürün kalitesini beğendim, kalıpta sorun oldu gövdem kısmından daraltmak zorunda kaldık, yağmurluklarda böyle bir sorun yaşamamıştık,tavsiye ederim