A
Ayşegül Erdem Sipariş ve teslim süreçlerinizdeki özen ve ürünün kalitesi için çok teşekkürler.
r
rabia albay Beden tablosuna bakarak aldım, beden olarak tam oldu. Rengi çok güzel, kumaşın kalitesi çok iyi. Hızlı gönderim ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmetiniz için teşekkür ederiz.
G
Gözde İpek Köse Beden değişikliği konusunda hiç sorun yaşamadık,çok ama çok memnunuz. Ve aşırıı kaliteli,şirin mi şirin olduk,teşekkür ediyoruz
N
Nihal Özad Toy poddle cinsi köpeğim, 6.5 kilo 3 beden tam oldu. Çok tatlı bir model. Kalitesi, rengi çok güzel severek giyiyor. Teşekkür ederiz