Yumuşak polar dokusuyla öne çıkan Bruno Cozy köpek polar mont, soğuk havalarda sıcaklık ve konfor için tasarlandı. Hafif yapısı hareket özgürlüğünü korur, gövdeyi saran kesimi gün boyu rahat bir kullanım sunar.
Çıtçıtlı ön kapama kolayca giyilip çıkarılmasını sağlar, cep detayı tasarıma fonksiyonel bir dokunuş ekler. Sade siluetiyle öne çıkan bu parça, şehir hayatında ve günlük yürüyüşlerde güvenle tercih edilebilecek zamansız bir tamamlayıcıdır.
İsterseniz birden fazla seçim yapıp toplu olarak, isterseniz de hızlıca tek tek sepetinize ekleyebilirsiniz.
Bruno Signature Köpek Yağmurluk - Stone Gray
3.500TL
Bruno Cloud Köpek Hoodie - Stone Gray
2.199TL
• Oeko-Tex®️ 100 standart sertifikasına sahip polar kumaştan, organik pamuk ve geri dönüştürülmüş iplikten üretilen etiketler kullanılarak sıfır atık ve sürdürülebilirlik bilinciyle üretilmiştir.
• Adil üretim ilkelerinin gözetildiği kadın istihdamının ağırlıklı olduğu Oeko-Tex®️ 100 standart sertifikasına sahip küçük ölçekli atölyelerde üretilmiştir.
• FSC sertifikalı karton etiket ve geri dönüştürülmüş kutu ile gönderilmektedir.
Rahat kesim
Önü çıtçıtlı
Tasma deliği
Toy Poodle Bruno 2 beden giyiyor
Boyun: 24 cm
Göğüs: 41 cm
Sırt: 39 cm
Toy poodle Roxy 2 beden giyiyor
Boyun: 39 cm
Göğüs: 41 cm
Sırt: 39 cm
Dachshund Roma 2 beden giyiyor
Boyun: 30 cm
Göğüs: 49 cm
Sırt: 41 cm
Beagle Risus 4 beden giyiyor
Boyun: 37 cm
Göğüs: 61 cm
Sırt: 45 cm
Materyal
%100 Polyester
Yıkama Talimatları
• Makinede hassas programda 30 derecede yıkayınız
• Benzer renklerle tersten yıkayınız
• Tersten ütüleyiniz
• Ağartıcı kullanmayınız
• Tambur kurutma yapmayınız
• Kuru temizleme yapmayınız
• Çevre için daha az yıkayınız
köpeğime ilk giydirişimde kendisine büyük gelmesine rağmen iki düğmesinin de koptuğunu fark ettim. kalınlığı, kumaşı çok tatlı olsa da hemen kopması üzücü oldu :(
D
Demet Bayraktar
Kalite güzel ancak beden çok büyük . Ölçerek aldığım halde Özellikle göğüs çok büyük geldi. , iade ediyorum. Beden kartelası hiç tutmuyor.
B
BETÜL BİLİR DİDİN
POLAR MONT BEDEN
Bedenden kaynaklı düşük verdim kalite güzel ama diğer ürünle aynı beden almama rağmen bu baya büyük geldi koltuk altı çok geniş kendim yaptırmak zorunda kaldım.
Alacaklar için mutlaka bedeni küçük alması gerek onun dışında kumaş ve kalite güzel hızlı kargolandı.
s
sonay sınağ
Polar mont
Ürün kalitesini beğendim, kalıpta sorun oldu gövdem kısmından daraltmak zorunda kaldık, yağmurluklarda böyle bir sorun yaşamamıştık,tavsiye ederim
A
Arzu CAR
Severek kullaniyoruz
Sonbahar ile birlikte gerçekten çok verimli kullanıyoruz